منو اصلی
بازدید از کارگاهها و آزمایشگاههای مجتمع اصفهان
بازدید مدیران محترم سازمان برنامه بودجه کشور و سرپرست معاونت محترم مالی و پشتیبانی موسسه از کل مجتمع آموزشی من جمله کارگاهها ، آزمایشگاهها و ساختمانهای اداری و آموزشی
عطف به درخواست موسسه، بازدیدی از کارگاهها و آزمایشگاههای مجتمع عالی آموزشی اصفهان در مورخ 14/6/97 با حضور مدیران محترم سازمان برنامه بودجه کشور به همراهی آقای علیزاده سرپرست محترم معاونت مالی و پشتیبانی موسسه به عمل آمد.
 ١٦:٥٤ - چهارشنبه ٢١ شهريور ١٣٩٧ - نظرات : ٠متن کامل >>
تغییر نام موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق
موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق به مرکز آموزش های عالی تخصصی تغییر نام پیدا کرد
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از تغییر نام موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور به مرکز آموزش‌های عالی تخصصی خبر داد و گفت: این مرکز سالیانه ۳ میلیون نفر ساعت کار آموزشی انجام می‌دهد.
 ١١:٣٢ - سه شنبه ٢٠ شهريور ١٣٩٧ - نظرات : ٠متن کامل >>
انتصاب آقای رضا نیکزاد به عنوان عامل مالی مجتمع آموزشی تهران
برگزاری جشن عید سعید قربان در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق
انتصاب سرپرست مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب
جلسه عاملین مالی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق
پذیرفته شدگان مؤسسه آموزش عالي علمی– كاربردي صنعت آب و برق
حکم سرپرستی جناب آقای احمد سرلک به عنوان سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه
جناب آقای یوسف صحرایی به سرپرستی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب منصوب گردید
اعلام نتایج چهارمين آزمون استخدامي فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور ( نفرات جایگزین )
انتصاب سرپرست معاونت آموزشی
آگهي ارزيابي كيفي مزايده گران ( دو مرحله ای )
اخبار > « چاپ شده در روزنامه همشهری مورخ 97/04/24 صفحه 17 »


  چاپ        ارسال به دوست

آگهي مناقصه عمومي

« چاپ شده در روزنامه همشهری مورخ 97/04/24 صفحه 17 »

 

آگهي  مناقصه عمومي

« چاپ شده در روزنامه همشهری مورخ 97/04/24 صفحه 17 »

 

   موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي صنعت آب و برق در نظر دارد امور نظافت، پذيرايي، نگهداري فضاي سبز و امور نگهباني دفتر مركزي و مجتمع هاي عالي و مراكز آموزشي خود را به صورت حجمي به مناقصه بگذارد.

محدوده جغرافيايي ارائه خدمات، استانهاي: تهران، البرز ،آذربايجانشرقي و غربي ، اصفهان، فارس، غرب، گيلان  و مازندران  مي باشد و كليه شركت‏هاي متقاضي داراي تجربه و صلاحيت مي توانند با ارائه معرفي‏نامه كتبي، حداكثر تا پنج روز کاری پس از انتشار اين آگهي،  با واريز مبلغ 200/000 ريال به حساب  درآمد اين موسسه، جهت خريد  اسناد مناقصه به آدرس: تهران، شهر زيبا، بلوار جوانمردان (تعاون)، بين شهید فرساد شرقی (آلاله) و شربياني، پلاك 21 مراجعه نمايند و حداكثر ظرف مدت تعيين شده در پرسش‏نامه مذكور، آن را تكميل و به دبیرخانه موسسه به نشاني مذکور تحویل نمايند. بديهي است به پيشنهادهايي كه پس از پايان مهلت تعيين شده تحويل شوند، ترتيب اثر داده نخواهد شد و تسليم پيشنهاد  تكميل شده هيچ‏گونه حقي را براي متقاضيان جهت شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

 


١٢:٠٥ - يکشنبه ٢٤ تير ١٣٩٧    /    شماره : ١٦٠    /    تعداد نمایش : ١٦٩